Építsen karriert egy emberi léptékű, nyugodt és szép városban!
A Ceglédi Városfejlesztési Kft. jelöltet keres a következő munkakör betöltésére:
Munkakör:
Adminisztratív ügyintéző
Munkavégzés központi helye:
Cegléd
Magunkról:
A Ceglédi Városfejlesztési Kft. tulajdonosa Cegléd Város Önkormányzata. A cég egy erősen infrastruktúra fókuszú, alapvetően fejlesztési tevékenységeket ellátó, ugyanakkor a 21. század IT orientációját szem előtt tartó társaságként kezdte meg működését 2014-ben. Ám az infrastruktúrafejlesztési profil mellett egy a vállalkozások felé nyitott, őket aktívan segítő, szolgáltató önkormányzati cég jelenik meg, amely a gazdasági vonzóerőt határokon belül és túl is célzott kommunikációval segíti. Célunk, hogy az önkormányzat munkáját segítve Cegléd térségét a lakosság és a vállalkozások részére egyaránt minél élhetőbbé tegyük.
Elvárt kompetenciák, ismeretek:
Középfokú végzettség
Jó helyesírás
MS Office magabiztos felhasználói ismerete
Képesség az önálló és a csapatmunkára egyaránt
Precíz munkavégzés, rendszerben gondolkodás
Előnyt jelent:
Helyismeret
Élő angol vagy német nyelvismeret
Titkársági adminisztrációs, vezetői asszisztensi gyakorlat
MINTEGY 500 MILLIÓ FORINTBÓL VALÓSUL MEG CEGLÉDEN AZ ÉSZAK IPARI – KERESKEDELMI ÖVEZET FEJLESZTÉSÉNEK MÁSODIK ÜTEME
A Széchenyi 2020 program keretében, „Ipari területek bővítése az Északi Ipari-Kereskedelmi Övezetben Cegléden” címmel, 500 millió forintos európai uniós támogatásból újul meg Cegléden egyebek mellett az Ipartelepi út egy szakasza. A 4-es főút és az Ipartelepi út közötti területen teherbíró utak építése és felújítása, közművek és infrastruktúra kiépítése, valamint a tervek szerint egy adminisztratív szolgáltató központ építésének első fázisa valósulhat meg.