Karrierlehetőségek
A Ceglédi Városfejlesztési Kft. jelöltet keres a következő munkakör betöltésére:
- Munkakör:
- Vállalkozási ügyintéző/projektasszisztens
- Munkavégzés központi helye:
- Cegléd
Magunkról:
A Ceglédi Városfejlesztési Kft. tulajdonosa Cegléd Város Önkormányzata. A cég egy erősen infrastruktúra fókuszú, alapvetően fejlesztési tevékenységeket ellátó, ugyanakkor a 21. század IT orientációját szem előtt tartó társaságként kezdte meg működését 2014-ben. Ám az infrastruktúrafejlesztési profil mellett egy a vállalkozások felé nyitott, őket aktívan segítő, szolgáltató önkormányzati cég jelenik meg, amely a gazdasági vonzóerőt határokon belül és túl is célzott kommunikációval segíti. Célunk, hogy az önkormányzat munkáját segítve Cegléd térségét a lakosság és a vállalkozások részére egyaránt minél élhetőbbé tegyük.
Elvárt kompetenciák, ismeretek:
- Legalább középfokú végzettség
- Legalább 2 év munkatapasztalat
- MS Office magabiztos felhasználói ismerete
- Hajlandóság a tanulásra, fejlődésre
- Képesség az önálló és a csapatmunkára egyaránt
- Analitikus gondolkodás, szabályértelmezési képesség
- Ügyfélközpontú segítőkészség
Előnyt jelent:
- Helyismeret
- Gazdasági/jogi végzettség vagy tapasztalat
- Vállalati ügyintézésben szerzett gyakorlat
- Élő angol vagy német nyelvismeret
Feladatok:
- Ceglédi vállalkozások részére információs és hatósági ügyintézési szolgáltatás biztosítása, a vállalkozások bürokratikus terheinek csökkentése érdekében
- Vállalkozások részére rendezvények szervezése
- Vállalkozóknak készülő, közérthető tájékoztató anyagok elkészítése
- Teljesítési igazolások, projekt megbeszélések emlékeztetőinek és jelenléti íveinek elkészítése, szerződések kitöltése
Amit kínálunk:
- Versenyképes alapbér
- Egyéb juttatás egyéni képességekhez, teljesítményhez igazodóan
- Fiatalos csapat
- Fejlődési lehetőség
- Önálló munkavégzés
- Nyelvtanfolyam
Jelentkezés:
Fénykép nélküli önéletrajzzal és motivációs levéllel a
szebeni.david@cegled.hu e-mail címen.
en.