Karrierlehetőség
Építsen karriert egy emberi léptékű, nyugodt és szép városban!
A Ceglédi Városfejlesztési Kft. jelöltet keres a következő munkakör betöltésére:
Munkakör:
Adminisztratív ügyintéző
Munkavégzés központi helye:
Cegléd
Magunkról:
A Ceglédi Városfejlesztési Kft. tulajdonosa Cegléd Város Önkormányzata. A cég egy erősen infrastruktúra fókuszú, alapvetően fejlesztési tevékenységeket ellátó, ugyanakkor a 21. század IT orientációját szem előtt tartó társaságként kezdte meg működését 2014-ben. Ám az infrastruktúrafejlesztési profil mellett egy a vállalkozások felé nyitott, őket aktívan segítő, szolgáltató önkormányzati cég jelenik meg, amely a gazdasági vonzóerőt határokon belül és túl is célzott kommunikációval segíti. Célunk, hogy az önkormányzat munkáját segítve Cegléd térségét a lakosság és a vállalkozások részére egyaránt minél élhetőbbé tegyük.
Elvárt kompetenciák, ismeretek:
Középfokú végzettség
Jó helyesírás
MS Office magabiztos felhasználói ismerete
Képesség az önálló és a csapatmunkára egyaránt
Precíz munkavégzés, rendszerben gondolkodás
Előnyt jelent:
Helyismeret
Élő angol vagy német nyelvismeret
Titkársági adminisztrációs, vezetői asszisztensi gyakorlat
Felhasználói webes felület szerkesztők ismerete
Feladatok:
Könyvelési dokumentáció kezelése
Irodai eszközök beszerzése
Tervdokumentációk iktatása
Hivatali ügyintézés
Megbeszélések, találkozók szervezése
Feladatok előrehaladásának nyomon követése, projektmenedzsment szoftver kezelése
Projektmegbeszélések, emlékeztetők összeállítása
Webes felület kezelése
Amit kínálunk:
Piaci viszonyokhoz igazodó alapbér
Fiatalos csapat
Fejlődési lehetőség szakmai útmutatással
Önálló munkavégzés
Szakmai továbbképzés, nyelvtanfolyam
Jelentkezés:
Fénykép nélküli önéletrajzzal a szebeni.david@cegled.hu e-mail címen.